|
|
|
Garantie en retourneren |
7 werkdagen bedenktermijn
U kunt een product binnen 7 werkdagen ruilen of retourneren. Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn, of waarvan de verzegeling verbroken is komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.
Deze 7 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten. Eventuele kosten en het risico van het retourzenden zijn voor rekening van de klant.
De bezorgkosten om het product afgeleverd te krijgen (van onderdelen-outlet.nl naar klant), krijgt u na retourzending weer terug, tenzij de initiële aanschaf uit meerdere producten bestond en u maar één product retourneert.
Garantietermijn
Alle producten hebben een standaard garantie van 1 jaar. Mocht een product defect zijn of gaan, neem dan contact op met onze klantenservice via 076 5718700 / +31765718700 of per email.
Afhankelijk van het product zoeken wij dan samen met u naar een passende oplossing.
Omdat het over het algemeen onderdelen van toestellen betreft kan meestal pas garantie afgegeven worden na beoordeling door de fabrikant (Het defect kan een externe oorzaak hebben zoals lekkage, kortsluiting, blikseminslag etc. of een onderdeel kan kapot lijken maar wellicht wordt dit veroorzaakt door een ander component).
Indien een artikel niet defect blijkt te zijn dan kan dit aan de klant geretourneerd worden tegen betaling van verzendkosten, of op afspraak afgehaald worden.
Retourprocedure
• Neem contact op met onze klantenservice via 076 5718700 / +31765718700 of per email
• Voeg de (kopie) factuur bij uw zending met daarop vermeld uw bankgegevens
• Zorg voor een gedegen omverpakking en stuur enkel complete producten retour
• Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt
Retouradres
onderdelen-outlet.nl
T.a.v. afdeling Retouren
Noortberghmoeren 168
4824JK Breda
Uitzonderingen bij retourneren of ruilen
Een aantal producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden:
• Geopende verbruiksartikelen zoals kit en vloeistoffen
• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
• Producten waarvan de verzegeling verbroken is
• Producten die gemonteerd zijn geweest
• Artikelen die speciaal voor u gemaakt of besteld zijn
Klachten
Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen - indien aanwezig - kenbaar te maken.
Stuur een email met uw klacht en het factuurnummer van uw levering. onderdelen-outlet.nl zal proberen hier zo spoedig mogelijk een passend antwoord op te geven.
|
|
|